Monday, October 31, 2011

KePaLa SakiT


Taktau la sejak dua menjak nie...
aku asyik sakit kepala jer...
yang aku perasan kalau aku minum berkafein sikit mesti kepala aku heng...blurrrr...
malam nie disebabkan ade tetamu kat rumah
aku bancuh la 2 jenis air,satu tea satu lagi kopi...
dah tau takleh minum gatai jugak nak merasa,terimalah akibat diri sendiri....haha
kepalaku sakit.......
takleh nak tidur plak tue....
kalau nak minum berkafein takleh koww koww la...
harinie sepupu aku dari kampung datang rumah...tumpang tidur...
esok anak die konvo kt Uitm Shah Alam..
anak die lebih tua dari aku tau....,cucu sedara pun dah ade...
tua dah aku rupenye...kekekkeke....

p/s :: nak kena paksa mate tdor dah nie....esok keje.......


1 comment:

nurbeena said...

akak pown sama. dh berhari2 sakit kepala...mood update blog pn x ada

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *