Friday, December 24, 2010

RiNdU sYg KaMu

Entry kali ni aku nk cite pasal rindu rinduan,korang penah rase tak rindu yg amat xkire la rindu kt mak ayah,laki,bf,gf kwn ke...sesape jelah yg bernyawa,....rindu kt kwn2 blogger jgk,hihi
Pada satu ptg ni kn,terdetik la kt hati aku rase rindu sgt,rindu sgt2,xtau nk ckp cmne....
rase cm nk balik kg pun ada..bt keja pun xsenang...asyik teringt jer..adoiii..(parah nih ni wawa oii)
disebabkn RINDU tahap gaban,xtau nk buat apa...aku pun mule meluahkan ats kertas n mule menconteng hahaha....tgk ape yg jadi??
tadaaaaaa......
143 aka I LOVE U

 RINDU KAMU


 Hmmmmm....hehe

maka tercipta la.....
Pastu disebabkn rindu yg meruap2,terbwk smpai ari esoknyer  polak
sehingga kesengalan aku terserlah la...hehe
pas sembng ngn membe opis aku,leh plak dok kalut2,siap2 nk blk keja nih..
nk ambik hp,tetibe trnmpk hp ''dialled ''nih,aik,aku xde call pn,cmne leh dialled lak.hmmm!?$%
sbk2 jln nk blk,sambil nk sms amy nk ngadu ,tetibe salah sent polak
ke sinun plak tue,adoiii...cmne nie,nk cancel xleh dah.....tepaksa anggap xpnh sent pape
tp malu  gak la cikit2...slh sent tue..hik hik
Arghhhhhh lantak r...
wat xtau suda

                                p/s: aku tak salah,hp sony ericson tue yg salah..hak hak..
                                      tiada kaitan dgn sesape....aku hnya rindukn ''mak'' aku jer...haha


RINDU nk jd kanak2 

3 comments:

alawiah raji said...

huk huk huk...aku paham....:-p

Miss D said...

hahahaha. giler ah. rindu buat u jadi kreatif. hik3.

Anonymous said...

ala:ko mmng phm sgt.....
miss d:tue la xsangka tau...

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *