Monday, December 13, 2010

PeLiK tApI bEnAR...!!!!

Nak cite sikit nih...pepagi dah jadi giler sikit,jiwa kaco,yela baru nk mintak tunjuk ajar kt sifu ( cik ala ) psl blog,bukak2 blog dah xde ape...yg nampak hanya pic aku n amy yg comel itu jer...
disebabkan blog jugak 1/2 hari aku xwat keje,tnye sana tnya sini siap g pinjam membe aku punye laptop...yela,die bawak laptop/broadband dtg opis arinie...mekasih wani kelate..
pinjam n bukak blog aku,ade je semua...tpi bile bukak kt opis aku xleh nampak ape lak,soh membe2 kt opis nih  yg ade blog tlg bukak page aku,memang xnampk ape pun,....adoii parah tul , 
bak kata (kak long) ade hantu kot kt blog aku nih....die je nampak page aku,yg len xde nampk ape langsung...
dah check setting/format ok jer....pelik pelik!!!!....
kengkawan blogger tlg aku weh....
PLIS HELP ME !!!HELP ME.!!!...
da buntu xtau nk wat ape dah nih
nie post nie pun aku bantai taip jer,nnt view mesti xnampak punyer....beserah pada takdir la....
sape yg dpt view blog aku,tlg la aku nk wat camne nih.......

2 comments:

alawiah raji said...

dah dpt tgk ni hah

DeQWa said...

haha,kt pc aku xleh...sedih tau :-(

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *