Friday, December 28, 2012

Moody + Redha

Petang semalam ade meeting dengan 
Ketua Unit Pengurusan Bahagian Pinjaman Perumahan

Tarikh : 27 Disember 2012
Masa : 2.15 petang
Tempat : Bilik Mesyuarat Utama Aras 7

Aku dengan kawan2 seangkatan aku
diberi satu berita yang amat mengecewakan/menyedihkan
tetapi tidak berupaya untuk menidakkan berita itu...
disebabkan BPP akan diambil alih oleh bank-bank tempatan
maka diorang pun akan kecilkan jumlah pekerja...
so yang menjadi mangsa adalah pekerja-pekerja SAMBILAN/KONTRAK...
sedih giler kot,dah 6 tahun bekerja,bersusah senang dengan bpp
banyak kenangan pahit manis...

So diorang bagi pilihan samada berhenti 
@ masuk skim PSH(max 6bln)
sama jugak la klu masuk PSH pun 
6 bln kena tanam anggur kt rumah la jugak
redha dalam terpaksa...
Runsing memikirkan keje keje keje...
sekarang nie aku berusaha menjadi keje lain,
sape2 ade lubang keje bgtau aku ...

help me help me....plsssss!!!!!!


#entry auto publish #

No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *