Saturday, December 1, 2012

DiSeMBeR DaTaNG LaGi

Assalammualaikum...

Heppy weekend uolls...
DISEMBER datang lagi???? Harinie 1 Disember  OMG!!!!!
kejap jer masa berlalu kan,dah hujung tahun,
bulan depan dah masuk tahun baru...
Bulan Disember nie la mengingatkan aku segala kenangan..
OHHH TIDAK..!!!!
bulan disember jugak segala pahit manis berlaku dalam hidup aku...
yang manisnye...
BESDAY AKU BULAN nie (motip nak hadiah)kekekeke
dan juga yg specialnya besday sama tarikh ngan mak aku tau..huhu
yang pahitnya usah diingat la kan,tp mesti teringat jgk ,adeh la..
peristiwa pahit dalam hidup aku,jadikan sebagai pengajaran
dan di bulan ini juga Tsunami yang mengjanamkan penduduk kg aku..
Kota Kuala Muda,Kedah..
Al-fatihah bagi yang telah pergi ke rahmatullah..


BERSAMA IBU TERCINTA...
tak sabar nak balik kampung 21hb nie....
ok  BYE

P/S: Nak siap sedia tengok bola Malaysia - Indonesia 
& Master Chef Malaysia ke 2 akhir malam nie...

5 comments:

Roslida M Jani said...

hi...ada lucky draw to join....hadiah Coach Handbag worth rm1000! jom!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151098002745669&set=a.439176255668.232743.55593525668&type=1&theater

Roslida M Jani said...

sorry salah link...heheh

http://www.roslidamjani.com/2012/12/lucky-draw-coach-handbag-worth-rm1000.html

DuNia KeBaHaGiaaNKu....... said...

hehehe sekejap jerkan....

eyndayusoff said...

Pejam celik pejam celik... org pantai merdeka rupanyer :-)

Ain SSB said...

Salam Deqwa! :) Tu la kan, cepat je masa berlalu lately ni~ Bestnya awak nak balik kampung nnt! huhu.

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *