Thursday, August 16, 2012

SeLaMaT HaRi Raya 2012


SUNGAI DISUSUR SEHARI HARI
DALAM GELAP MENANGKAP IKAN
SAYA MENYUSUN SEPULUH JARI
SALAH DAN SILAP HARAP MAAFKAN...

mesti semua dah tak sabar2 nak balik kampung kan
kat opis nih pun ramai dah bercuti,maklum la sekolah dah start cuti
ramai la yg dah balik kampung,

sape yang balik dengan kete memandu hati2 la yer...
semoga kita semua selamat sampai ke destinasi yg ditujui..
semoga mendapat lindungan allah....insyaallah...

jemput la datang beraye rumah saye di sungai petani...
saye ade sampai 27/8/2012


P/S:mood suda raye,dtg opis pun ingat kg dah nih,malam jap lagi dah nak bertolak dah,mohon dilindungi allah supaya selamat sampai ke kampung halaman....
blog akan berehat selama seminggu ...hihi

4 comments:

bintanghati said...

dh xde rehat dhh...
jom blogwalking yer ..
heheh

selamat ali layerr

DeQWa said...

cewaahhh,,,,suda aktiv kembali....

bintanghati said...

hehehe ..
semangat kental dh dtg ..hehe

deqlis said...

selamat hari raya!!

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *