Tuesday, June 5, 2012

DesTiNed Hearts


Drama terbaru yang membuatkan aku tertunggu-tunggu...
aku baru je tengok semalam tapi macam tertarik plak..
sebabnya heronya hensem lagipun pasangan nie pernah berlakon drama yang menjadi kegilaan aku suatu masa dulu iaitu drama "Pangako Sayo "
Jericho Rosales
&
Kristine Hermosa
aku rase ramai yang tengok kot...
tapi sekarang kuar plak cite gandingan mereka bersama..
ape lagi...
layan jelah...
baru jer rase nak terminate astro warna
dah ade drama yang best polak kt astro BeLLa (133)..
terpaksa la melabur langgan jugak...hihihi...
cite drama "DESTINED HEARTS "
bersiaran pukul
3.00ptg - 4.00ptg
setiap isnin - jumaat 
tapi disebabkan aku keje kan di siang hari
so aku layan time ulangan siaran
pukul 8.00 malam - 9.00 malam
kekekekke...

note: sinopsis dia nnt aku update len ek....

No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *