Friday, May 18, 2012

TaBuNG HaJi MaLaYSiA

Assalammualaikum..

Tabung Haji Malaysia...
aku rase kebanyakkan orang islam ade kot akaun buku simpanan tabung haji...
semua mempunyai impian ke Tanah Suci Mekah kan
sape yang taknak kan...

aku setelah umur 20+  baru nak  bukak buku akaun Tabung Haji..hehe
yang penting niat untuk pergi ade,
bile tue kite sama-sama doakan ade rezeki la..
cepat lambat tue kerja tuhan...

pas aku keluar dari Wad Hospital tempoh hari
ade kt hospital tue bukak booth tabung haji untuk buka akaun ,
dengan minimum RM2 boleh buka buku akaun dah..
yeayyyy akhirnya aku dah ade buku akaun...
walaupun dah agak lambat kot..
takpe,simpan sikit2 lama2 jadi bukit...hehe



Ya allah kau murahkan rezeki hambamu ini supaya mendapat peluang/panggilan menjejak bumi Tanah Sucimu...
insyaallah.....

Note:minggu lepas aku g checkup pun masih ade lg booth di Hospital Putrajaya,
org putrajaya yg takde akaun lg bole la pg buat..

2 comments:

tiefazatie said...

ok la tue..slmt menabung sis!hee

Mummy said...

AMIN....

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *