Sunday, May 6, 2012

BiLa ALLaH SaYaNG KaMu

ASSALAMMUALAIKUM....

sorry la lama blog nie tak berupdate...
tuan tanah tak bape sihat ditambah dengan intenet yang tak menentu lembab bak siput sedut lagi so bersawang la blog beliau,banyak cite sebenarnya nih,nak bermula yang mana 1 pun taktau,hehehe..
di pagi yang hening nih,aku bukakkan mata takyah tido
untuk update sikit blog yg bersawang nih...

Bila allah sayang kamu,Allah akan mengujimu dengan dugaan..
Allah menguji aku dengan kesakitan,aku dimasukkan ke 
wad Hospital Putrajaya
pada 22/4/2012 - 25/4/2012
4 hari jugak la aku berkampung di sana
first time kot masuk wad,agak tacing la...maklum la mak jauh di kedah
TERIMA KASIH 
yang paling utama,semestinya kak aku la
KAK INA...
susah payah menguruskan kemasukan aku ke wad
sediakan barang2 keperluan
kawan-kawan yang datang melawat,menjaga aku kakmai & shikin
Alawiah tak sempat nak menjaga,sebab turn dia aku dah kuar
 check out,alhamdulilah..
ala mekasih bg pau..hehe
tidak lupa yang mendoakan kesihatan aku supaya cepat pulih/sembuh..terima kasih
sekarang nie aku tgh follow up di HKL
sbb takde pakar di Hospital Putrajaya..
penyakit lak usah ditanya sbb belum dapat detect lagi...
doakan aku takde pape la yer...
insyaallah...

nie aku selitkan sikit buktinya ...cewahh...
sebangai kenangan yg pertama & terakhir
insyaallah..

 wajah seorang pesakit...

 dimasukkan oksigen

 kawan2 seopis datang melawat
sampai buatkan aku menangis terharu...
terima kasih korang....
sebenarnya ramai lagi yang datang 
cuma aku tak sempat nak ambik pic
maklum la diorg masukkan ubat,so lalok sikit
yang takde pic jgn berkecil hati yer...
terima kasih banyak2...
diantaranya
Fiza(org paling awl),amy,wanie,Fira,Ashikin,Ala,Kak Mai,nad,nurul,shikin,ela,kak zilla,kak zam,nad,pikah,cik shikin,kak maz,kak wati,kak nurul
cc zu,cc saadiah,fizal,razif,nikman,hafiz,
dan ramai lagi...tak tertulis aku..


 sumbangan2 yang diterima...
terima kasih ya allah...
Shikin dan Kak Mai yang menjaga aku dimalam hari...
jasa korang takkn kulupakan hingga akhir hayat..
hanya alllah dapat membalas..
dan juga
DR dan nurse di hospital putrajaya..
terima kasih...


terima kasih pada semua ...
yang terlibat secara langsung @ tidak langsung...

5 comments:

Lia said...

semoga cepat sembuh ye.. take care dear :)

diari hati said...

Haa, name aku xde pn..nie yg nk majuk nih.. ;( Ape2 pn smga cpt sembuh..

Unknown said...

laa,patut la lama tak nampak...semoga cepat sembuh yer..

DeQWa said...

Lia:Mekasih...
Fira:alamak..lupe.soryyy..mklum la,phm kan...jap aku update..
Kak Azni:hehe..biase la ,mekasih la yer..

diari hati said...

hehehe..tq2.. :)

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *