Tuesday, February 28, 2012

MenGimBaS KeNaNgaN DuLu

 Salam..
selamat pagi semua...
pepagi aku datang opis tetibe teringat dekat opis lama pulak
godek punye godek,dapat la pic serba sikit...
kenangan terindah di Bahagian Pinjaman Perumahan,
Jalan Duta..
sebelum berpindah ke Putrajaya..hujung tahun 2007
 kelakar pun ade gak tgk pic dulo2 nih..
muke aku yg tak semenggah...kekeke

makan bersama2 ngan rus,kak ja ngan siti...
walaupun opis dulu byk kekurangan,pc kena share,
nampak serabut tpi best...
 Pasangan yg Hot bercinta dulo2..
skrg dah membawa haluan hidup masing2,
siap dah ade anak dah ...
 banyak aktiviti yang dilakukan masa kt sana
asal rehat jer,,,
semua berkumpul,time nie musim menjahit manik...
ni lah hasilnya dari otai...
skrg tah mana2 la manik2 aku dulu2 tue..
 pastu datang pulak musim menanam pokok polak
dah semua pakat tanam pokok..

 nie antara pokok yang aku tanam
pakai jeli jer...
 jamuan ape tah time tue..
 makan kfc lagi...
aku suke opis lama,view dia cantik kot...
mengadap masjid wilayah..

muke dulu,muke takde perasaan...
pelik tul aku dulu...serius giler kot...hahaha
tapi skrg...
pandai la jugak senyum2...
KEKEKekek..
skrg semua ade dak2 yang bujang time kt jalan duta
semua dah kawen n dapat keje baru...
tinggal aku jer masih disini..
insyaallah...
mntak2 dpt keje baru..


No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *