Friday, August 5, 2011

IWAN Dangdut @ IWaN SyaHMaN

PeNaMPiLan Terbaru IWAN Dangdut @ IWaN Syahman
Sungguh ketinggalan aku..taktau pun perubahan iwan dangdut
dapat tau pagi tadi jer..>cian aku kan<kekeke
tue pun selepas aku tengok MHI TV3 harinie 
sementara nak kuar pg keje...
perubahan iwan setelah sekian lama membawa diri..
alhamdulillah..ramai skrg artis berubah ke arah yg lebih baik

  DULU

SEKARANG
Memule aku tak kenal gak...
kak aku yg cakap,eh,nie bukan iwan dangdut ke ??
aku cakap r,mana ade ...lain jer tengok...
kak aku cakap lagi....ala,dengar lenggok suara die pun dah tau..
iwan dangdut nie,sedap lagu die....
sampai jer opis...
terus aku google...hihihi...memang betul la...iwan
muncul kembali dengan album baru
lagu terbaru die berkonsepkan ketuhanan
''Segalanya Allah''...
''Ke Jalan Lurus''..
terus download jer..senang...
walaupun konsep ketuhanan,tpi still ade lenggok dangdut
tang suara dia..hehe
tue kak aku yg cakap yer..

2 comments:

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

baguslah, dah ramai artis ke jalan sufi (",).........

diari hati said...

lagu die mmg da lm da kuar.ari2 aku dok dgr kt unit aku..mmg best..

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *