Saturday, August 6, 2011

ALLY ISKANDAR PUTUS TUNANG

credit to OH BULAN
Terkejut giler aku tadi,dah macam musim plak,
musim ''putus tunang kan''
tapi takpe mereka putus tunang secara baik,bak kate Ally Iskandar

“Kami berdua dengan rela hati memutuskan pertunangan ini dengan cara baik serta mengikut adat Melayu. Mungkin, kami berdua mempunyai kelemahan masing-masing. Jujur kata, putusnya pertunangan ini bukan disebabkan perkara-perkara sensasi seperti kehadiran orang ketiga. Cuma, kami tidak mempunyai keserasian & kesefahaman, tiada jodoh,” kata Ally Iskandar menjawab pertanyaan media mengenai sebab-sebab putus tunang.''

bagus la camtue,anggap je takde jodoh
takde la nak gaduh @ saling salah menyalahkan pasal punca ''putus tunang''
takpe ALLY ISKANDAR
aku ade...hihihi..
Satu lari 1000 datang nanti..keh keh keh...
sabo jelah...

p/s:: Pasal Khairul Fahmi putus tunang plak hangat diperkatakan skrg 
kerana pic terkantoi dgn Dahlia tersebar

4 comments:

diari hati said...

dh xde jodoh nk wat cmne..ally kwen ngn fafau jela..sesuai aper..hehe~

DeQWa said...

kawen ngan aku lagi sesuai...kah kah kah...lalalalal

diari hati said...

hahaha..~

MamaEma said...

jodohnya setakat itu saja..

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *