Monday, January 28, 2013

NoVeL Sha & ShaH

Assalammualaikum...
SELamat Menyambut Thaipusam bg yang beragama Hindu..
Selamat Bercuti bagi yang cuti harinie termasuk aku...
Cuti 3 hari nie aku habiskan masa dengan membaca novel jer..
boleh la abiskan dua buah novel...
okey yang pertama...

SHA & SHAH..   


Watak : Sha (Farisha) Shah ( Fariz Ameerul Shah)

Sinopsis versi aku bg sikit jer:

Sha & Shah sahabat rapat kira BFF la,Shah berkahwin dengan bffnya sha sbb xnak dikawenkan dgn pilihan ibunya.
Shah pilih Sha sbb Sha nie memang dah kenal diri dia perangai ''palyboy''nya...
kira nak selamatkan diri jugak la kan,
Sha setuju kawen dengan shah sebab kesian tapi dalam hati ada jugak "suka"
Kawen duduk serumah,sekatil tetapi buat hal sendiri kire tak macam pasangan suami isteri yg normal la... mengongkong atau ade istilah cemburu takde la.
tetapi lama-lama wujud perasaan cinta terhadap pasangan...
mereka hidup bahagia..hehe..

cukup la kan,takyah cite lebih-lebih...tp part mule-mule tue ade la lucu-lucu sweet gitu..
lelama kesian+sedih pun ade,konflik pun ade..
akhirnya bahagia...
kalau tak paham gak ape yang aku tulis,
beli sendiri baca sendiri senang...kekeke


P/s : Banyak yang aku baca novel nih,asyik la kena kawen terpaksa...adoiiii.....
pastu nama-nama sedap2 lak dalam novel kan


semenjak 2 menjak nih,asyik la entry pasal novel.....
layan jelah..



      







No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *