Wednesday, March 21, 2012

5S di opis Bpp

Assalammualaikum..
dah lama rase tak berupdate kan,takde idea sebenarnye..
klu ade pun pic takde takbest gak
yela,skrg nie kabel hp rosak polak
so nak trnfer pic lumpuh...
bile dipikir2kan aku buat jelah berdasarkan pic 
yg ade dalam pc kt opis nih
korang tau ape itu 5S...
jabatan2 kerajaan selalu buat 5S nih 
tidak terkecuali la opis aku jugak kan...
 
SISIH (seiri)
SUSUN(seiton)
SAPU(seiso)
SERAGAM (seiketsu)
SENTIASA AMAL(shitsuke)
untuk dapatkan sijil ISO 5s
ramai-ramai la bergotong royong/bekerjasama untuk mendapatkan
sijil 5S
Nie aku bagi pic2 sikit

 AHLI-ahli jemaah untuk unit PP


 Bile tiba bergotong royong pakailah baju 5S

 
 Dari kosong

 sikit-sikit

jadilah macam nie...
 
 perhimpunan pagi sebelum memulakan kerja
nie
saje-saje
ngade-ngade..
posing...keke

>peace <

3 comments:

alawiah raji said...

awat perut aku mcm org prenant tu wei

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Bergotong-royong ramai2 mmg best kan? :)

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *