Thursday, November 10, 2011

SudaH Mula Bersiaran

Salam...
hanya nak bgtau aku dah mule bersiaran dah...
bermakna aku dah dapat on9
mati kutu jugak la tak dapat on9 bape hari
termasuk waktu balik kg raye haritu...
so skrg nie aku bole mula bertenet sampai lemau
bergantung pada keadaan jugak la....
so nak hye hye bye bye....
kat broadband maxis la.....anda sudah tidak terpilih dalam list...
untuk digunakan...
sila turunkan kadar bil yer...murah2 suda....
bestnye....nanti dapat download cite-cite yg best...
tungggu dan lihat......
mekasih jugak pada yang menderma yer...
jasa kalian hanya tuhan yang balas....
jom kite terbang di alam maya.....
yehaaaa........

note: baru balik dari alamanda ,penat giler...
lapo lak tue xsempat makan...

2 comments:

sal-nurbeena said...

selamat kembali.

Defarhano VII @ HanZ said...

selamat kembali bersiaran dan keudara yer...hehe

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *